vrijdag 20 mei 2011

Schoten stikt!

Ik heb een droom!


Een naaiclubje in Schoten. Naar het (goede) voorbeeld van de vele reeds bestaande naaiclubjes zoals daar zijn: het leuvens stiksel, ijverige wijven, de tetterende tirreten,...


Het Schotense clubje zal waarschijnlijk 'Schoten stikt' gaan heten en is momenteel in de volle opstartfase. 


Het TO-DO-lijstje is nu nog lang, maar binnenkort hopelijk kort. Ik moet bijvoorbeeld sponsors zoeken, een locatie regelen, overleggen met de gemeente, ...


Via deze blog zal ik je op de hoogte houden van het verdere verloop en van de effectieve opstart-datum.


Als je interesse hebt om deel te nemen mail mij dan houd ik je op de hoogte.


Door je op deze blog te registreren als volger, blijf je automatisch op de hoogte van alle nieuwtjes.


Tot slot nog een oproep: Heb je zin om mee je schouders te zetten onder 'Schoten stikt' mail me dan zeker.


Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten