donderdag 7 juni 2012

Hoe kan dit nu...

Dames,

Na 1 jaar Schoten Stikt hebben we de bibliotheek eens grondig nagekeken en er blijken 8 boeken 'verdwenen' te zijn.
Ze zijn niet geregistreerd als uitgeleend, maar ze zitten ook niet in de bibliotheek.

We hopen dat die boekjes in de chaos van een gezellige Schoten Stikt avond per ongeluk mee in de naai-tas gestopt zijn.
En daarom willen we iedereen oproepen om eens te zoeken tussen je eigen voorraad om te zien of er toevallig geen van deze onderstaande boeken/patronen tussen zitten.


5 Japans boek: Handmade for children  
11 Knipmode 2010/6
28 Ottobre design, kids 2010/6
33 Patroon jurk: Madita farbenmix
35 Patroon: Thuis mode maken Z831
91 Burda start 3026
108 Snuggler Lotta Jansdotter
109 Snuggler Lotta Jansdotter


Helaas bestaat de mogelijkheid 'kwaad opzet' ook. En eerlijk gezegd zijn we toch wel hierdoor toch wel geschrokken.
We zijn zo'n gezellige bende! We willen dat graag zo houden! We hopen dus echt, dat we niet als controleurs naast de bib moeten gaan zitten en de toekomst.

Tot slot willen we jullie nog eens vragen om geleende stukken telkens op 'de volgende bijeenkomst' mee terug te brengen. Zo zijn ze beschikbaar voor iedereen.

En nu hopen we dat we met zijn allen nog heel lang veel plezier gaan beleven aan onze bib!

Anja, Naomi, Lies, Anke, Ilse, Elke en Tinne

3 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad heel jammer!

    Ik kon dinsdag door onverwachte gebeurtenissen niet komen. Het boek(Amy Butler) dat ik hier heb, breng ik volgende keer zeker mee. Eigenlijk wou ik woensdag even binnenspringen om het af te geven, maar ook dat plan viel in het water. Sorry.
    Het boek is wel geregistreerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is helemaal niet zo erg. Zolang het dan volgende keer mee komt. Geen enkel probleem.

      Verwijderen
  2. Ik heb de sew en stitch die ik had uitgeleend terug gevonden dus die komt ook op 19/6 terug groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen