zaterdag 9 mei 2015

Het stoffelijk overschot van Schoten Stikt

Het stoffelijk overschot van Schoten Stikt
Ruim je stoffenkast op en verkoop je ‘stoffelijk overschot’
Snuister, laat je inspireren
en vul je kast opnieuw met het mooist van een ander.
Op de bijeenkomst van 18 mei
Afspraken:
  • Maak pakketjes van je stoffen, knopen, ritsen, lintjes, … (let op! enkel pakketjes geen losse knopen, ritsen of stoffen aan de lopende meter)
  • Voorzie elk ‘pakketje’ van een etiket met je naam en de prijs voor het hele pakket (neem de etiketten nu al mee)
  • Alles komt op één grote tafel te liggen. Als je iets wil kopen zoek je de juiste persoon en rekent met haar af.
  • Voorzie zeker wisselgeld!
  • Wat je na de bijeenkomst niet mee terug naar huis neemt schenken we aan de kringloopwinkel.

Deze avond is enkel toegankelijk voor leden van Schoten Stikt.
En naast kopen en verkopen is het een gewone naai-avond.





2 opmerkingen:

  1. Hallo dames!
    Dit jaar moest ik noodgedwongen mijn lidmaatschap stopzetten omdat ik teveel te doen had. Nu de cursus kunstgeschiedenis in juni afloopt, komt er weer tijd vrij voor naaiwerk. Ik wil graag opnieuw bij jullie komen naaien zodra er een plaatsje vrij is. Daarenboven zijn wij weer verhuisd en woon ik opnieuw vlakbij. Hopelijk tot binnenkort?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen. Zet je zeker op de lijst via de knop meedoen.
      tot binnenkort

      Verwijderen