donderdag 23 juni 2011

Nieuwsflash

Dag stiksters, lezers, toevallige passanten,

Ilse, Elke en ik hebben nagedacht over jullie vraag om vaker bijeen te komen. Lang hebben we er natuurlijk niet over hoeven nadenken, want wij hebben evenveel genoten van de eerste Schoten Stikt als jullie.

We gaan er voor!

Vanaf September komen we elke 1e en 3e woensdag van de maand samen. De nieuwe data kan je op de startpagina vinden.

Helaas moeten we ook al een stop zetten. we zullen vanaf nu maximaal 25 dames ontvangen per bijeenkomst. Dit is volgens ons het maximum dat we op een aangename en gezellige manier in de zaal krijgen. 
De gemeente Schoten heeft ons beloofd dat we in januari extra tafels krijgen, dan verhogen we het maximum aantal naar 30 deelnemers.

Om iedereen een eerlijke kans te geven om in te schrijven voor de bijeenkomsten, kan je vanaf nu pas de dag NA een bijeenkomst inschrijven voor de volgende keer. Dit wil wel zeggen dat alle inschrijvingen die jullie nu al voor de volgende maanden hebben gedaan vervallen. Enkel die voor de bijeenkomst van 20 juli blijven staan.

Verder nog kort nieuws over de bibliotheek. Vanaf nu kan je boekjes meenemen naar huis om ze de volgende keer mee terug te brengen. Ilse gaat de administratie daarvan in goede banen leiden.  

Er komen ook extra startersworkshops. Meer daarover later. We willen eerst alle ingeschreven de kans geven om hun deelname te vervroegen. Als dat achter de rug is, komen de data op deze site.

Natuurlijk zijn alle vragen, reacties,... welkom!

Ilse, Elke en Tinne

4 opmerkingen:

  1. Super! Ik ben heel benieuwd naar die extra startersworkshop!! Dan kan ik me daarna ook inschrijven voor de bijeenkomsten, joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanneke,
    Het is niet verplicht om eerst een startworkshop te volgen hoor. Maar het kan natuurlijk wel.
    Groetjes
    Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt een leek, dus dat zal misschien wel nodig zijn. Het enige dat ik ooit gestikt hebt zijn de doopsuikerzakjes van mijn zoontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jiiiihaaa, goed idee Tinne! Ik kijk er al naar uit. Het was super :-)

    BeantwoordenVerwijderen